CUM CUMPAR
CLIENTUL/UTILIZATORUL poate efectua COMENZI pe SITE, prin adaugarea PRODUSELOR si/sau SERVICIILOR dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza COMANDA efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un PRODUS si/sau un SERVICIU este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui PRODUS/SERVICIU in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii COMENZII, nu atrage dupa sine inregistrarea COMENZII, implicit nici rezervarea automata a PRODUSULUI/SERVICIULUI. Prin finalizarea COMENZII, CLIENTUL consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare online, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii COMENZII. Prin finalizarea COMENZII, CLIENTUL consimte ca societatea SC Herbavit SRL poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de SC Herbavit SRL
Notificarea primită de către Cumpărător după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea comenzii. Această notificare se face fie electronic, printr-un email trimis automat de către site, fie telefonic.
1. Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului CLIENTULUI, a Tranzactiei, in cazul platii online;
2. Invalidarea Tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de catre SC Herbavit SRL in cazul platii online;
3. Datele furnizate de catre CLIENT pe SITE sunt incomplete si/sau incorecte.
Comenzile pot fi efectuate telefonic, prin fax sau email, recomandăm însă efectuarea comenzilor online pe site. Cumpărătorul trebuie să se asigure că a efectuat corect comanda și a furnizat date complete, deoarece modificarea ulterioară se poate efectua doar în anumite condiții. Pentru produsele lipsă din stoc nu se pot efectua comenzi și Vânzătorul nu poate garanta prețul de vânzare afișat pe site. Disponibilitatea stocului este afișată în timp real pe site și se poate modifica oricând pe parcursul efectuării unei comenzi.
Cumpărătorul este notificat în cazul în care un produs lipsește din comandă. Dacă în termen de 2 zile lucrătoare cumpărătorul nu dă un răspuns sau nu poate fi contactat telefonic, comanda nu va fi expediată ca atare. Produsul lipsă va trebui comandat din nou, Vânzătorul nu îl va expedia ulterior în mod automat.
Cumpărătorul trebuie să verifice Comanda primită și să notifice Vânzătorul în termen de cel mult 3 zile în cazul în care a constatat diferențe sau erori. Notificările trimise după acest termen, nu vor fi luate în considerare.
MODIFICAREA UNEI COMENZI
Orice adăugare de produse la o comandă care a este deja împachetată sau expediată, va fi tratată exclusiv ca o comandă nouă, cu toate liniile directoare aplicabile, fără legătură cu comanda precedentă;
In cazul în care Cumpărătorul efectuează mai multe comenzi ce urmează a fi prelucrate în aceeași zi: Cumpărătorul trebuie să solicite expres cumularea acestor comenzi, în caz contrar, Vânzătorul va prelucra și expedia comenzile individual.
PLATA PRODUSELOR
Plata produselor comandate de pe site-ul SC Herbavit SRL se poate efectua