CUM CUMPAR

CLIENTUL/UTILIZATORUL poate efectua COMENZI pe SITE, prin adaugarea PRODUSELOR si/sau SERVICIILOR dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza COMANDA efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un PRODUS si/sau un SERVICIU este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui PRODUS/SERVICIU in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii COMENZII, nu atrage dupa sine inregistrarea COMENZII, implicit nici rezervarea automata a PRODUSULUI/SERVICIULUI. Prin finalizarea COMENZII, CLIENTUL consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare online, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii COMENZII. Prin finalizarea COMENZII, CLIENTUL consimte ca societatea SC Herbavit SRL poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de SC Herbavit SRL 
Notificarea primită de către Cumpărător după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea comenzii. Această notificare se face fie electronic, printr-un email trimis automat de către site, fie telefonic.

In orice situatie in care este necesara contactarea CLIENTULUI. SC Herbavit SRL poate anula COMANDA efectuata de catre CLIENT, in urma unei notificari prealabile adresate CLIENTULUI, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

1. Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului CLIENTULUI, a Tranzactiei, in cazul platii online;
2. Invalidarea Tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de catre SC Herbavit SRL in cazul platii online;
3. Datele furnizate de catre CLIENT pe SITE sunt incomplete si/sau incorecte.


Produsele oferite spre vânzare pe site sunt noi și sunt însoțite de documente în conformitate cu legislația în vigoare.
Comenzile pot fi efectuate telefonic, prin fax sau email, recomandăm însă efectuarea comenzilor online pe site. Cumpărătorul trebuie să se asigure că a efectuat corect comanda și a furnizat date complete, deoarece modificarea ulterioară se poate efectua doar în anumite condiții. Pentru produsele lipsă din stoc nu se pot efectua comenzi și Vânzătorul nu poate garanta prețul de vânzare afișat pe site. Disponibilitatea stocului este afișată în timp real pe site și se poate modifica oricând pe parcursul efectuării unei comenzi.
Cumpărătorul este notificat în cazul în care un produs lipsește din comandă. Dacă în termen de 2 zile lucrătoare cumpărătorul nu dă un răspuns sau nu poate fi contactat telefonic, comanda nu va fi expediată ca atare. Produsul lipsă va trebui comandat din nou, Vânzătorul nu îl va expedia ulterior în mod automat.
Cumpărătorul trebuie să verifice Comanda primită și să notifice Vânzătorul în termen de cel mult 3 zile în cazul în care a constatat diferențe sau erori. Notificările trimise după acest termen, nu vor fi luate în considerare. 

MODIFICAREA UNEI COMENZI
 
Datorita sistemului automatizat de colectare, si procesarii rapide ale comenzilor,  modificarea acestora este posibila la cerere în termen de cel mult 1 oră de la efectuarea comenzii în timpul programului de lucru sau oricând în afara programului de lucru, până la ora 8:00 din următoarea zi lucrătoare. Cumpărătorul poate transmite cererea de modificare a unei Comenzi prin telefon sau email.
In cazul în care o comandă este în curs de expediere, aflata la curier, nu este posibilă modificarea acesteia. 
Orice adăugare de produse la o comandă care a este deja împachetată sau expediată, va fi tratată exclusiv ca o comandă nouă, cu toate liniile directoare aplicabile, fără legătură cu comanda precedentă;
In cazul în care Cumpărătorul efectuează mai multe comenzi ce urmează a fi prelucrate în aceeași zi: Cumpărătorul trebuie să solicite expres cumularea acestor comenzi, în caz contrar, Vânzătorul va prelucra și expedia comenzile individual.

PLATA PRODUSELOR

Plata produselor comandate de pe site-ul SC Herbavit SRL se poate efectua
1) La livrarea produselor - prin firma de curierat rapid GLS (ramburs), pe teritoriul Romaniei.
2) Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard)
Daca ati ales metoda de plata "Online prin card bancar" este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
 - Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)
se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
 - "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,
la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!